احسان احمدی، کارشناس ارشد روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) ضمن اشاره به نبود مسائل چالش برانگیز در روابط عمومی شرکت،افزود:خوشبختانه از بدو تاسیس سازمان (دهه ۸۰)، به علت موقعیتی که روابط عمومی در داخل چارت سازمانی داشت و همچنین با کمک مدیریت برنامه ریزی، استراتژی هایی در نظر گرفته شد که برنامه ها در روابط عمومی بسیار منسجم انجام شود و چالش های زیادی را تجربه نکرد. اما روابط عمومی ایمیدرو مانند دیگر روابط عمومی ها در سراسر ایران برای ایده آل شدن فاصله دارد .
برچسب ها: