به گزارش صدای تجارت، نشست علنی امروز- سه شنبه ۳۱ مرداد- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۱۹۹ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی کیفیت اینترنت و شاخص های مرتبط با آن با رویکرد چالش های ایجاد شده برای شهروندان و کسب و کارهای اینترنتی با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی شود.

همچنین در این نشست گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درمورد تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در مورد انتقال آب بین حوضه ای و گزارش کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی در مورد عدم اجرای قانون اصلاح و تغییر اساسنامه بانک های دولتی توسط هیأت وزیران با توجه به گذشت ۱۶ سال از تصویب قانون توسط مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

image_pdfimage_print

برچسب ها:

نوشتهٔ پیشین
پروژه احداث واحد خردایش ۵ میلیون تنی آبان ماه به بهره برداری می رسد
نوشتهٔ بعدی
دو برابر نیاز اینترنت کشور، ظرفیت تأمین کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست