عید فطر پایان ماه مهمانی خدا یعنی ماه مبارک رمضان است و بسیاری از مسلمانان فطریه خود و خانواده شان را به افراد نیازمند و مساجد اهدا می‌کنند تا صرف نیازمندان و مستمندان شود. در این بین کسانی هستند که فطریه و کفاره خود را به خیریه ها و مراکز خیریه اهدا میکنند تا در کار خیر نیز هم سهیم شوند.
یکی از خیریه هایی که در روز عید فطر پذیرای فطریه و کفاره های شما عزیزان می باشد، موسسه خیریه بچه های آسمان است.
این موسسه به عنوان سازمانی مردم نهاد بیش از دو دهه است که در راستای نگهداری از معلولین بی سرپرست فعالیت می کند. نیکوکار و نیک اندیش بر این موضوع واقف هستند که با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تعداد بازدید کنندگان و ملاقات کنندگان از آسایشگاه‌های بچه‌های آسمان بسیار کم شده است به طبع کمک‌های مردمی نیز به شدت کاهش یافته است.


به همین سبب دکتر داریوش شکیبی مدیر عامل موسسه خیریه بچه های آسمان کامران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن عید سعید فطر، عید شور اخلاص را خدمت مردم نیکوکار تبریک عرض نمود و فرمود: بیشتر هزینه‌های توانخواهان این مراکز توسط نیکوکاران و خیرین تامین می‌گردد و موسسه سعی دارد در این روزها که کرونا ابعاد مختلف زندگی را تحت تأثير قرار داده است و امکان حضور در آسایشگاه ها وجود ندارد، با توسعه روش های کمک از راه دور و روش های آنلاین، اهدای کمک های نیکوکاران به موسسه را تسهیل نماید و آماده ی دریافت مبالغ فطریه و کفاره شما همراهان گرامی می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما قدردان مردم دلسوز در این روز‌های سخت هستیم که ما را در این شرایط دشوار تنها نگذاشتند. امید است در سایه برکات این ماه، سالی پر از خیر و سلامتی را در پیش رو داشته باشیم.
راه های کمک به خیریه توانبخشی بچه های آسمان کامران
فطریه: 6037991899524882 بانک ملی
کفاره: 5029087000550593 بانک توسه تعاون
پرداخت آنلاین از طریق وب سایت بچه های آسمان :
www.bachehayeaseman.org

image_pdfimage_print

برچسب ها:

نوشتهٔ پیشین
روند نزولی رشد پایه پولی در سال ۱۴۰۰
نوشتهٔ بعدی
قیمت انواع سکه 11 اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست