به گزارش صدای تجارت به نقل از صداوسیما، رستم قاسمی گفت: برخی از پروژه‌های اقدام ملی پیشرفت ۸ الی ۹ درصدی داشته که این پروژه‌ها با نهضت ملی ادغام شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در کل استان‌ها آغاز شده است و برای ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد زمین آماده شده است. وی افزود: برنامه ما این است تا شهریور ماه عملیات اجرایی ۲ میلیون واحد را شروع کنیم.

وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات این وزارتخانه برای کاهش اجاره بها گفت: اگرچه صنوف و بنگاه‌های املاک زیر مجموعه‌ی وزارت صمت هستند و با همکاری وزارت صمت به ستاد تنظیم بازار بسته‌ای پیشنهادی پرداخت ودیعه مسکن، تعیین سقف اجاره بها و ورود بنگاه‌های مسکن به سامانه‌ی زمین و مسکن ارائه کردیم.

رستم قاسمی در رابطه با زمان ثبت نام مستأجران برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن گفت: در طی ۲ سال گذشته تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شد و بزودی نیز زمان ثبت نام تسهیلات ودیعه را در سایت زمین و مسکن اعلام می‌کنیم.

وی درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت افزود: بر اساس این طرح به تعدادی از افراد معرفی شده زمین با سند تعلق گرفت و هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند

image_pdfimage_print

برچسب ها:

نوشتهٔ پیشین
اسامی نانوایی‌های غیر فعال به دادستانی تهران اعلام شود
نوشتهٔ بعدی
قیمت سکه امامی تا 230 هزار تومان افزایش یافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست