به گزارش صدای تجارت، نکته معاملات امروز رشد ۱۹۳۳ واحدی شاخص کل هم وزن بود که نشان دهنده وضعیت بهتر نمادهای متوسط است.

ارزش معاملات خرد عدد ۵,۴۱۴ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۱۰% و نسبت به میانگین ماهانه ۶% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۶۷۹ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای پنجمین روز متوالی با ثبت رقم ۲۸۱ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۳۱۱ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. صندوق‌های درآمد ثابت امروز نیز شاهد ۱۳ میلیارد تومان ورود نقدینگی بوده‌اند.

ارزش صف‌های خرید ۱۹۲ میلیارد تومان است که کاهش ۶۱ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد. همچنین ارزش صف‌های فروش هم با کاهش ۹ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی همراه بوده و در محدوده ۲۲۳ میلیارد تومان قرار دارد.

بیشترین ارزش معاملات را گروه انبوه سازی با ثبت رقم ۵۹۳ میلیارد تومان (۱.۴ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های شیمیایی با ارزش معاملات ۴۷۹ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) و خودرویی با ارزش معاملات ۴۳۲ میلیارد تومان (۰.۷ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

image_pdfimage_print

برچسب ها:

نوشتهٔ پیشین
برداشت اشتباه نمایندگان از آیین نامه بررسی بودجه، موجب رد کلیات شد
نوشتهٔ بعدی
رئیس بانک مرکزی: انحلال یک موسسه دیگر به زودی انجام می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست