به گزارش صدای تجارت، تست گرم به معنای آزمایش تجهیزات بعد از عملیات نصب و مونتاژ است که معمولا برای بیمه نامه‌های مهندسی کاربرد دارد.

شهردار تهران با بیان اینکه تست گرم خط هفت مترو از ایستگاه میدان صنعت تا میدان کتاب انجام شد، افزود: در ایستگاه دادمان یکهزار و ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه شده که تا پایان اسفند این ایستگاه و خرداد سال آینده ایستگاه میدان کتاب افتتاح خواهد شد.

علیرضا زاکانی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری و شورای ششم توجه به تکمیل هفت خط در حال فعالیت مترو است، اظهار داشت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای مطلوبیت بهره‌مندی و تکمیل هفت خط مترو پیش‌بینی شده است.

شهردار تهران گفت: ساخت خطوط ۱۰ و ۱۱، سال آینده آغاز می‌شود و برای خط ۸ و ۹ امکاناتی پیش‌بینی شده است همچنین ساخت خط هفت از ورزشگاه تختی در منطقه ۱۳ آغاز می‌شود و تا میدان صنعت ادامه دارد؛ ایستگاه تختی جنبه پایانه‌ای دارد و امیدواریم سال آینده به نتیجه برسد.

زاکانی اضافه کرد: معماری سنتی در ایستگاه‌های مترو یکی از ویژگی‌هایی بود که به عنوان الگوی اول در ایستگاه قیام اجرا شد و تلاش بر این بود که به سمتی برویم که فضاهای ایستگاهی را با معماری هویت ایرانی – اسلامی شکل دهیم تا هم طراوت و لطافت زیر زمین فراهم شود و هم سنخیت در ارائه خدمت فراهم باشد که مورد استقبال قرار گرفت و در ایستگاه دادمان نیز به سمت روش سنتی رفته‌ایم و امیدواریم ظاهر آن زیبایی و طراوت را فراهم کند؛ ایستگاه‌های جدید بهتر و زیباتر از ایستگاه‌های قبل خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز گذشته تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مسکن منعقد شد، افزود: قرار است ۶ کیلومتر از انتهای خط چهار با همکاری بنیاد مسکن احداث شود که منطقه ۴ و ۱۸ پشتیبان این بخش بودند. به لطف الهی این مسیر کار و تلاش که شرکت بهره‌برداری مترو آغاز کرده امکان فوق‌العاده مطلوبی را برای بهره‌مندی مردم ایجاد کرده است.

زاکانی با اشاره به انجام تست گرم خط ۶ در مدت اخیر گفت: امیدواریم با افتتاح خط ۶ خدمات رسانی جدی به مردمی که مسافران این خط خواهند بود، صورت پذیرد؛ کارها در حوزه مترو به صورت شبانه روزی انجام می شود و به هیچ وجه کاری را معطل انجام کار دیگر نگه نمی‌داریم.

image_pdfimage_print

برچسب ها:

نوشتهٔ پیشین
سخنگوی وزارت صمت: ۸۰ هزار دستگاه خودروی خارجی ثبت سفارش شد
نوشتهٔ بعدی
لیدی گاگا در جوکر 2+عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست