به گزارش صدای تجارت، بر اساس داده‌های کمیسیون انرژی کالیفرنیا، شرکت تسلا از ژانویه تا مارس، ۵۹.۶ درصد از بازار الکتریکی در کالیفرنیا را در اختیار داشت که از ۷۲.۷ درصد مدت مشابه سال گذشته و پایین‌ترین رقم از سال ۲۰۱۷ تاکنون است.

رقبایی مانند فولکس‌واگن، کیا و شرکت جنرال‌موتورز، سهم بازار خود را در کالیفرنیا در این دوره افزایش دادند، البته که هر کدام تک رقمی هستند. فروش تسلا در کالیفرنیا ۱۶ درصد از تحویل جهانی این خودروساز در سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش رویترز، تسلا از ژانویه قیمت‌ها را در ایالات‌متحده کاهش و قیمت‌ها را در این بازار ۶ بار کاهش داده است. ماسک این هفته نشان داد که سازنده خودروهای برقی رشد فروش را پیش از سود در یک اقتصاد ضعیف در اولویت قرار می‌دهد.

image_pdfimage_print

برچسب ها:

, ,
نوشتهٔ پیشین
بیشترین تسهیلات بانک گردشگری به شرکت های تولیدی و صنعتی پرداخت شده است
نوشتهٔ بعدی
رئیس بانک مرکزی: تثبیت ارز را در دستور کار داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست