به گزارش صدای تجارت، تمام پلتفرم‌های خودروی جدید مرسدس بنز از سال ۲۰۲۵، تنها بر اساس راهبردی که این خودروساز لوکس آلمانی در سال ۲۰۲۱ ترسیم کرد، خودروهای برقی تولید خواهند کرد.

یکی از مدیران ارشد این شرکت گفت که مدل‌هایی که این شرکت قصد دارد در چین ارائه کند، در حال بررسی هستند تا اطمینان حاصل شود که نیازهای مشتریان محلی را بهتر برآورده و فضا و محتوای دیجیتال را متمایز می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، چین همچنان مرتبط‌ترین بازار برای خودروسازان آلمانی است اما برندهای محلی با سهم ۸۱ درصدی از بازار خودروهای برقی چین در سال ۲۰۲۲ کنترل را در دست دارند. چین همچنین سهام قابل‌توجهی در مرسدس بنز دارد.

image_pdfimage_print

برچسب ها:

, ,
نوشتهٔ پیشین
انس طلای جهانی کاهش یافت/انس پلاتین 971 دلار و 5 سنت شد
نوشتهٔ بعدی
هشدار هواشناسی: ۱۴ استان از جمله تهران امروز و فردا در محاصره گرد و خاک قرار دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست