به گزارش صدای تجارت، رویکرد پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان یک رویداد متمایز ملی در حوزه بومی سازی زنجیره آهن و فولاد، “بومی سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی براساس نیاز زنجیره آهن و فولاد” تعیین شده است.

در این جشنواره با هدف به‌هم رسانی نیازمندی ها و توانمندی های زنجیره آهن و فولاد ایران، شرکت‌های معدنی و فولادی نسبت به ارائه فرصت‌های ساخت داخل برای شرکت های دانش‌بنیان، بومی سازان و سازندگان داخلی اقدام می کنند.

طی این نمایشگاه، نیازمندی ها و توانمندی های بومی سازی و ساخت داخل در سه بخش: مواد اولیه و مصرفی، قطعات و تجهیزات و نیز تحقیق و پژوهش و توسعه تکنولوژی متمرکز خواهند شد.

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته؛ در طی جشنواره، قراردادها و تفاهم نامه های حائز اهمیتی در حوزه بومی سازی منعقد خواهند شد.

image_pdfimage_print

برچسب ها:

نوشتهٔ پیشین
شاخص بورس ۶ هزار و ۵۹۸ واحد کاهش یافت
نوشتهٔ بعدی
بیت کوین 2 میلیارد و 166 میلیون و 850 هزار تومان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست