به گزارش صدای تجارت، تویوتا لندکروزر LC300 در حال حاضر در دو مدل دیزلی و بنزینی با موتور V6‌ توربوشارژر به تولید می‌رسد. از زمان عرضه لندکروزر LC300 تا به امروز ویدیوهای مختلفی از تست داینو این شاسی بلند منتشر شد که در ادامه می‌توانید جدیدترین تست داینو تویوتا لندکروزر GR اسپرت 2022 را مشاهده کنید.

تویوتا لندکروزر GR اسپرت 2022 از لحاظ قدرت مشابه سایر تریم‌ها است. این مدل از موتور 3.3 لیتری دیزلی با یک جفت توربوشارژر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 305 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن‌متر را به تولید برساند. طبق نتایج آزمایش داینو، پیشرانه V6 دیزلی قدرتی برابر با 275 اسب بخار و گشتاور 641 نیوتن‌ متر را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد که با توجه به قاعده تلفات 10 درصدی پیشرانه باید گفت تویوتا در مورد مشخصات این پیشرانه صادق بوده است.

اخیرا مدل بنزینی لندکروزر LC300 هم تست داینو را پشت سر گذاشت؛ پیشرانه 3.5 لیتی بنزینی این خودرو به شکل رسمی قدرتی برابر با 409 اسب بخار و گشتاور 650 نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد که نتایج تست داینو نیز قدرت 370 اسب بخاری و گشتاور 534 نیوتن‌متری آن را نشان دادند.

پس از انجام تست داینو، لندکروزر GR اسپرت 2022 در پیست مورد آزمایش قرار گرفت و توانست ظرف مدت 7.26 ثانیه از صفر به سرعت 60 مایل بر ساعت برسد. هرچند میان لندکروزر GR اسپرت 2022 و دیگر تریم‌های این شاسی بلند از لحاظ فنی تفاوتی وجود ندارد، اما مدل Gazoo Racing‌ از سیستم تثبیت کننده سیستم تعلیق دینامیکی جنبشی کنترل شده الکترونیکی تویوتا (E-KDSS)، سیستم تعلیق متغیر تطبیقی ارتقا پیدا کرده و قفل دیفرانسیل الکترونیکی جلو و عقب بهره می‌برد.

image_pdfimage_print

برچسب ها:

نوشتهٔ پیشین
جیب سربازان پُر پول تر می شود
نوشتهٔ بعدی
رئیس‌جمهور: لبخند زدن در تعامل با دنیا بدون تأمین منافع مردم سودی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست