به گزارش صدای تجارت، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- اعلام کرد: بررسی وضعیت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در یک سال گذشته نشان می‌دهد حجم دیتای مصرفی مشتریان (payload) افزایش یافته و در پی افزایش مصرف، سرعت دسترسی (Throughput) کاربران کاهش داشته است.

طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وی افزود: اثرگذاری مستقیم افزایش مصرف روی سرعت به‌دلیل کمبود منابع مورد نیاز شبکه است و درواقع علت اصلی شرایط موجود در حوزه کیفیت اینترنت، عدم توسعه شبکه اپراتورها متناسب با افزایش مصرف کاربران است.

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری تصریح کرد: گزارش وضعیت دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در بخش حجم دیتای مصرفی و سرعت ارایه خدمات در نسل ۳ و ۴ به منظور شفافیت و اطلاع‌رسانی به مردم روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منتشر شده است.

image_pdfimage_print

برچسب ها:

, ,
نوشتهٔ پیشین
برنامه ریزی برای افزایش تجارت بین ایران و افغانستان تا 3 میلیارد دلار
نوشتهٔ بعدی
تکلیف آقای وزیر برای نظارت بر بازار میوه شب عید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست