کارگزاری توسعه سهند در راستای ارائه ارتقا کیفیت خدمات به مشتریان خود باشگاه مشتریان را راهاندازی کرد.
برچسب ها:
کارگزاری توسعه سهند در راستای ارائه ارتقا کیفیت خدمات به مشتریان خود باشگاه مشتریان را راهاندازی کرد.
به گزارش صدای تجارت به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، کارگزاری توسعه سهند در راستای ارائه خدمات نوین به مشتریان خود اقدام به راهاندازی سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) و باشگاه مشتریان کرده است.
بر اساس این گزارش، کارگزاری توسعه سهند که 100 درصد سهام آن از سال 1401 به شرکت های گروه مالی گردشگری منتقل شده، برای ارتقا و بهبود کیفیت فعالیتهای خود، با راهاندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در راستای ارتباط هرچه بهتر و دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان گام بلندی برداشته است.
همچنین، در تازهترین اقدام این کارگزاری، باشگاه مشتریان توسعه سهند راهاندازی شده است. در این باشگاه، مشتریان بر اساس معاملاتی که انجام میدهند، مشمول امتیازهایی میشوند و میتوانند از امکانات و خدمات مختلفی استفاده کنند.
کارگزاری توسعه سهند (سهامی خاص) هماکنون دارای مجوز انجام معاملات اوراق بهادار (بازار بورس و فرابورس)، بورس کالا (کالا، آتی، مشتقه، و خودرو) و بورس انرژی است. و در حال حاضر جزو 10 کارگزاری برتر در زمینه معاملات مشتقه کالا و طلا می باشد. این کارگزاری ضمن داشتن سهم مناسبی از بازار آمادگی ارائه خدمات پذیرش و عرضه شرکت ها در بورس اوراق، عرضه محصولات در بورس کالا و انتشار اوراق بدهی جهت تامین مالی شرکت ها را دارد.
برچسب ها: