به گزارش صدای تجارت، سیدصولت مرتضوی روز شنبه در حاشیه بهره‌برداری از ۲ طرح تولیدی در آق‌قلا اظهار کرد: دولت سیزدهم تاکنون منابع خوبی از محل تبصره ۱۸ و تلفیق تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ در اختیار استان‌ها قرار داده است و این روند را همچنان ادامه خواهد داد.

وی به نگاه ویژه دولت برای حل مشکلات گلستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های زیرساختی و اقتصادی این استان انجام شده که طرح توسعه راه‌ها، آسفالت جاده‌ها، ایجاد دور برگردان‌های ایمن و اصلاح معابر، احداث مسکن روستایی و شهری، واگذاری املاک به مردم، پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان، توسعه نیروگاه‌ها، توسعه هتل‌ها و مراکز تفریحی بخشی از این فعالیت‌ها است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در نتیجه این توجه و حمایت‌ها، متوسط نرخ بیکاری گلستان از متوسط نرخ بیکاری کشور پایین‌تر است.

وی اظهار امیدواری کرد: در ۲ سال آینده بخش قابل توجهی از مشکلات استان گلستان در حوزه زیرساختی از جمله نیروگاه‌ها، تامین منابع آب، توسعه زیرساخت‌های آبی، توسعه تعاونی‌ها، ایجاد شهرک‌های صنعتی، نهضت ملی مسکن و اشتغال برطرف شود.

وزیر تعاون شب گذشته با هدف افتتاح چند پروژه هفته دولت و حضور در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری وارد استان گلستان شد.

مرتضوی صبح امروز پس از ادای احترام به شهدای گرگان، ۲ طرح تولیدی در آق‌قلا را افتتاح کرد.

image_pdfimage_print

برچسب ها:

نوشتهٔ پیشین
مهیا شدن زیرساخت برقی شدن خودروها در تهران تا پایان سال
نوشتهٔ بعدی
قیمت سکه 27 میلیون و 900 هزار تومان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست