به گزارش صدای تجارت، طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان وبلوچستان شرق و شمال هرمزگان جنوب و غرب کرمان شمال فارس بویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. علاوه بر این مناطق در ارتفاعات شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه در ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان شمال فارس برخی نقاط اصفهان و شرق کهگیلویه وبویراحمد رگبار پراکنده دور از انتظار نیست همچنین در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. پنجشنبه با گذر موج تراز میانی جو از شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و شمال کرمانشاه رگبار باران و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود. همچین در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران و همچنین در دامنه‌های زاگرس در استان‌های همدان، مرکزی، قم و شمال اصفهان ابرناکی گاهی وزش باد و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

جمعه در ارتفاعات واقع در شمال غرب کشور و شنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان ابرناکی و وزش باد گاهی بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار استقرار می‌یابد. همچنین امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج است.

image_pdfimage_print

برچسب ها:

,
نوشتهٔ پیشین
تقویت ناوگان هوایی فارس؛ به زودی
نوشتهٔ بعدی
بهره برداری از دومین واحد بخار نیروگاه فردوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب مشابه

فهرست